Compartimentul Contabilitate

Compartimentul Contabilitate este serviciul care asigură formarea, administrarea, angajarea, utilizarea şi evidenţa resurselor materiale şi financiare ale instituției. Asigură finanţarea activităţilor primăriei, a aparatului de specialitate al Primarului , a serviciilor publice de interes local, a lucrărilor de investiţii publice, întocmirea şi execuţia bugetului .

Aici sunt efectuate următoarele activitati:

  • Sedinta de lucru – stabilirea obiectivelor pentru saptamana in curs, probleme, solutii.
  • Raport activitate Directia Economica.
  • Pregatire, intocmire situatii documente pentru Curtea de Conturi.
  • Corespondenta, operare, raspunsuri in programul Infocet.
  • Intocmire raport activitate .
  • Transmitere pentru postare pe site a documentelor financiare.
  • Inchidere an contabil
  • Incasari si plati prin casieria institutiei.
  • Transmiterea zilnica a documentelor specifice catre Trezorerie
  • Introducere si verificare dispozitii incadrare, gradatii, mutari si a cererilor de CO in programul de salarii
  • Introducere si verificare CM in programul de salarii
  • Ordonantari plati
  • Corespondenta, operare, raspunsuri program Infocet.
  • Calcul salarii,centralizare salarii, situatii recapitulativa
  • Intocmire documente virari de credite bugetare
  • Intocmire ordine de plata pentru salariati
  • Intocmire, verificare, centralizare Note contabile corectie in sistemul FOREXEBUG.
  • Executie, operare extrase cont
  • Introducere bugete in programele Prosoft si FOREXEBUG.
  • Verifare, angajare, semnare ALOP contracte
  • Verificare foi colective de prezenta pe luna anterioara
  • Angajamente in sistemul FOREXEBUG.
  • Verificare disponibil receptii/plati in sist.FOREXEBUG.
  • Receptii in sistemul FOREXEBUG.
  • Verificare coduri angajamente si incadrare in buget pe capitole, articole, titluri si alineate.
  • Intocmire OP uri plati, rate si dobanzi
  • Corespondenta banci credite contractate .
  • Verificare, editare, transmitere extrase venituri si cheltuieli si intocmire executie venituri ( zilnic).
  • Intocmire si transmitere adresa popriri conturi
  • Verificare conturi cesiuni plati.
  • Intocmire si transmitere adrese terti, reglare plati eronate.
  • Deblocari garantii de buna executie pentru lucrari si servicii.
  • Evidenta executiei cheltuielilor la unitatile de invatamant
  • Verificare borderouri unitati de invatamant

Activitatea CFP:

  • Corespondenta, operare, răspunsuri program Infocet.
  • Verificare documente, incadrare in buget si acordare viza CFP pentru toate documentele din ALOP – pentru toate fazele bugetare (angajare, lichidare, ordonantare, plata) cat si pentru celelalte operatiuni supuse CFP, conform check list de acordare a CFP ( referate, contracte, plati, buget, rectificari, dispozitii, deplasari, decontari, salarii etc).
  • Verificare documente pentru acordare – viza CFP- la unitati subordonate
  • Verificarea zilnica a inregistrarilor din Registrul de CFP.
  • Scanare, blurare documente plati pentru postare pe site
  • Intocmire raport activitate
  • Verificare – acordare viza – Bun de plata – documente.

Activitatea Contabilitate:

  • Emitere si incasare foi de varsamant .
  • Emitere, ridicare si plata CEC uri.
  • Intocmire situatii si clarificari pentru proiectele pe fonduri europene.
  • Evidentierea operatiunilor privind incasarile si platile in registrul de casa.
  • Verificare si introducere bonuri consum, transfer magazie.
  • Intocmire si generare Note contabile plati.
  • Intocmire, verificare, incarcare in program Forexe anexe la raportari financiar-contabile.
  • Corespondenta, operare, raspunsuri program Infocet.
  • Verificare, intocmire si deblocare garantii licitatii, locuinte.
  • Intocmire, raportare si transmitere situatii anexe la FOREXEBUG lunar.
  • Intocmire raport activitate.
  • Intocmire situatii raportari FOREXEBUG.
  • Intocmire, raportare si transmitere situatii anexe privind finantarile rambursabile.
  • Verificare si avizare dosare de casare, declasare si scoatere din functiune
  • Verificare amortizare – mijloace fixe
  • Întocmire raport activitate zilnic/saptamanal.
  • Intocmire, verificare si transmitere a situatilor lunare a indicatorilor la buget .
  • Verificare documente rambursare TVA
    Intocmire si transmitere situatii ANAF